,,Dăruieşte celor mai trişti ca tine”


Fotografie0442Îmi plac copiii- orice copil e un mic Picasso, sunt bulgări de  creativitate. Întotdeauna mi-am întreţinut partea aceea copilarească din mine, unde mă refugiez cînd mi-e greu, unde regăsesc mîngîierile tandre ale mamei, chipul ei blajin…, însă am găsit şi copii care doar îşi pot imagina aceste lucruri, copii aflaţi în Centrul de Plasament „Small Group Home”.

Lucrurile făcute cu plăcere sunt adesea cele mai reușite. Am certitudinea că acţiunea „Dăruieşte celor mai trişti ca tine” desfăşurată în luna decembrie în localitatea noastră, sub conducerea profesoarei de fizică  Popov Elena şi a elevilor clasei a IX –a B a luminat sufletele a 20 de copii aflaţi în acest centru de plasament.

Organizatorii au reușit să adune, prin intermediul Campaniei lansate, haine, jucării și o sumă de bani, cu care am mers la Centrul de Plasament. Administraţia centrului împreună cu copiii ne-au primit destul de călduros, copiii au recitat poezii, au cîntat cîntece, deşi în ochii lor licărea tristeţea. M-a emoţionat pînă la lacrimi Lidica, o fetiţă de numai 3 anişori, care de cum m-a văzut, mi-a sărit în braţe, am primit chiar şi un pupic de la ea.

Copiii ne-au mulţumit pentru că am găsit timp, şi dorinţă să îi ascultăm, să vorbim cu ei, să ne arate cît de frumos se ocupă în diferite centre de creaţie.

Consider că tot ceea ce ne înconjoară face parte din viaţa noastră şi de aceea am putea avea grijă de tot, chiar si de cei care au nevoie, poate, doar de un cuvînt, de o privire, ca să simtă că există.

   Balmuş Olga, profesoara de fizică LT”Mihail Bârcă”

Fotografie0452Fotografie0445

Fotografie0449Fotografie0441

Lasă un răspuns

